Новият коронавирус вреди на популярната марка бира

Новият коронавирус има своите жертви в света на бизнеса – той е една от най-известните марки бира в света Corona, според Bloomberg.

Бирата под марката Corona се превърна в един от основните обекти на различни интернет мемове и хумористични видеоклипове. Това се случва в момент, когато честотата на коронавирус продължава да нараства в световен мащаб.

Отбелязва се, че в момента мексиканската бира Corona преживява значителен спад в продажбите. През тази седмица стойността на акциите на Corona падна с една десета, а потребителите имат отрицателни асоциации с бирата Corona – в момента 75% от потребителите в Съединените щати са признали отрицателни асоциации с тази марка бира, пише изданието.

Също така в Google търсенето на „бирен вирус Corona“ става все по-популярно.

Обърнете внимание, че марката Corona идва от слънчевата корона, която е част от атмосферата на Слънцето и няма нищо общо с вируса. Това е третата най-популярна бира в САЩ, както и една от най-популярните марки бира в света.

Според бизнес анализаторите продажбите на Corona може да се подобрят през лятото, когато започва ваканционният сезон.