5 съвета при SEO оптимизация на проект за бързи кредити

Бързите кредити представляват една от най-често търсените финансови услуги в интернет. Въпреки това, поради наличието на огромния брой компании, предоставящи ги, конкуренцията между тях е огромна. А това означава огромен брой от предложения за потребителите, когато напишат „бързи кредити“ в търсачката си било то на компютъра, или на мобилния телефон. Разбира се, печеливши ще са тези фирми за бързи кредити, които успеят да се класират в първите пет резултата или поне на първата страница с резултати в Google. За тази цел компаниите трябва да заложат на надежден SEO оптимизатор или дигитална агенция, предлагаща услугата. Що се касае до самите SEO оптимизатори, ако това ще бъде първият им проект в сферата на бързите кредити, добре е да се придържат към следващите пет безценни и фундаментални съвета.

Започнете със задълбочен анализ на ключовите думи

Имайте на предвид, че финансовите термини са топ платените ключови думи в  Google. Това означава, че конкуренцията в сектора е огромна. Подобряването на органичния трафик към сайта, предлагащ бързи кредити, е въпрос на задълбочен и продължителен анализ на ключовите думи. Експертите в областта съветват да заложите на следното разпределение на термините: една трета от тях да бъдат основните ключови думи, а останалите две трети да представляват допълнителното семантично ядро, което ще присъства в по-малка степен на повтаряемост, тоест по-нисък процент на наситеност в текстовете.

И като казахме текстове, полезното съдържание е топ приоритет

Бързите кредити са специфична тема. Тя е често разисквана в търсачките. Имайте на предвид, че потребителското търсене не винаги е свързано директно с желанието за откриване на фирми, предлагащи услугата. Предварително всеки втори потенциален техен клиент има нужда да се запознае в детайли за механизмите, чрез които се предлагат, работят и връщат бързите кредити. Ето защо  оптимизацията на бързи кредити силно зависи от качественото, но най-вече полезното и с ясни обяснения и примери съдържание, описващи въпросните механизми.

Бърз кредит означава желание за бързо получаване на средства

А това пък води до извода, че таргетираният потребител е динамична личност, която най-често върши нещата в движение и изобщо има забързан лайфстайл. Повече от сигурно е, че 80% от потенциалните клиенти на услугата ще използват мобилно устройство за нейното получаване. А за SEO оптимизацията това неименуемо означава, че трябва да включва и специална задача за мобилната съвместимост на платформата, рекламираща или предлагаща бързи кредити.

Оптимизация на изображения? О, да!

Защото от Google неколкократно споделиха наскоро, че оптимизирането на изображения е една от полезните и препоръчителни SEO „бели“ практики. Ключовото тук е да намерите подходящи снимки, тъй като темата за бързи кредити не се свързва толкова с гледане, колкото с четене. Добри варианти са инфографиките, в които ясно и по простичък начин е показана процедурата по отпускане и/или връщане на бърз кредит.

Оптимизирайте и Google My Business профила на фирмата

По начало тази оптимизация придобива все по-голяма популярност в практиките на съвременните успешни дигитални агенции. Конкретно в областта на бързите кредити обаче наличието на профил в Google My Business е повече от наложително. Тези профили са изключително сигурен начин за фирмите да подбудят ангажираност от страна не просто на потенциалните им потребители, а на най-мотивираните сред тях да се възползват от съответните услуги.

Индустрията за бързи кредити е бързо развиваща се у нас. Предлагаща финансова услуга, тя неименуемо се превръща в чувствителна тема, ако я разглеждаме през призмата на SEO оптимизация и писане на съдържание за нейните цели. Ето защо се препоръчва SEO оптимизаторите да работят не просто съвместно и в екип с копирайтърите, ангажирани със създаването на текстовете, но и паралелно да определят общите си цели. Те трябва да насочат усилията си в името на желаната съгласуваност в изграждането на крайната SEO стратегия. По този начин фирмата за бързи кредити ще има повече от отлични шансове да се класира на челни позиции в търсачките, а от там и да привлече по-голяма част от заинтересованата аудитория.

Източник: Humerson